Köp- och leveransvillkor

 

 Fraktfritt från 499 kr. I annat fall fast frakt 55 kr 

 

 Vi skickar oftast samma dag vi erhåller ordern. Sedan behöver DHL/Postnord ca 1-2 dagar på sig att leverera till dig. 

 

 Hämta varorna i Uddevalla - finns du nära och önskar hämta din beställning (inom 5 dagar) på Montörvägen 12 Kapelle så skicka ett mail till info@agnetasnaturliga.se , skriv i meddelandefältet och ge några förslag på dagar och tid för hämtning. 

 

 Betala säkert och smidigt med Swish eller Klarna - välj mellan att betala med kort, få faktura eller dela upp beloppet. Läs mer längre ner under betalningsalternativ.

 

 Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss, så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.

 

 

Förseningar/Skadat gods

Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss. 

 

Ångerrätt/Reklamation

Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets rekommendationer. Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits (gäller ej vid specialbeställda varor). Det är alltid garanti på de produkter du köper (1 år). Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten får man alltid nya delar, däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador. Du betalar själv returfrakten. För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.

 

Betalningsalternativ

 

- Klarna Checkout

Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.

Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ.

 


 

Läs mer: Allmänna villkor
Läs mer: Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation 

 

Personuppgiftslagen

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

 

SMS-utskick

Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.

 

Tvist

Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med vår kundtjänst. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen